Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Pierre - 30 mars 2010 23:05

  

Min gokille har somnat i soffan!

Snygg frisyr va? Ibland ser han ut som dynamitharry i huvudet, det står ut åt alla håll, hopplöst fall, har ju klippt honom 2 gånger runt öronen redan, vi får nog snacka med Jenny någon dag och höra om hon kan få till håret på honom.

Jaa.... vad har hänt här....

Bilskrället bråkar, i måndags när vi var på väg hem från babysimmet och morsan började tempmätaren stiga, j....klar, in på macken och fylla glykol och vatten men vad hjälpte det, när allt läckte ut, bära eller brista, vi åkte hem ändå, jag var ganska nervös, man har väl sett för mycket film och tror att bilen ska explodera eller nått eller i alla fall börja koka och brinna....

Hem kom vi, sen var det färdigkört!

Som tur är har jag en bra karl, mogge tog ledigt och har skruvat idag, hoppas på att han får till det, ska hämta reservdelar på mekonomen imorgon vi känner oss lite stressad eftersom vi ska upp till Borgafjäll på torsdag.

I värsta fall får vi kicka igång BMW:n men den är inte riktigt kry heller så det känns sådär.

Ja, det här med bilar är som det är, för mig ska de bara gå....

Idag har det varit en hemmadag för oss båda men mogge har legat under bilen.

Jag har varit inne och städade övervåningen, packat lite, tvättat, gjort kycklinggryta till middag och ringt och fixat diverse grejer och lilleman ska ha sitt.

Imorgon blir det tusen ärenden på stan, hoppas det inte är "knökfullt" när man ska handla påskmaten, det är det värsta jag vet. Vi hoppar över rytmiken imorgon, ska ha date med syrran istället och luncha sen är det hem och packa som gäller och mogge får skruva stackarn, som han alltid säger: han är född till att jävlas....

nä det är väl dags att säga godnatt och sov gott!!!!! Kram Annso

 

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards