Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Pierre - 18 mars 2010 14:10

Tagit en paus från att "göra allt på en gång", jag städar lite, tvättar lite och packar lite samtidigt, med andra ord, ett enda strul men det är ganska typiskt mig.

Vi tänker åka upp till Borgafjäll imorgon, det ska bli så mysigt, jag har verkligen längtat att åka upp. Det blir bara mogge, Rasmus och jag som åker. 

Chrisse ska ha FF hemma och vara hundvakt.

Hoppas på fint väder ihelgen såklart, men det spelar faktiskt ingen roll för det är härligt att bara vara där. Vi ska frakta upp en skoter, snickra lite och förhoppningsvis åka ut på nån utflykt, vi måste ju inviga lilleman i "skoterlivet" flin.

Igår for jag på babyrytmik, det är så många som har pratat gott om det men jag har liksom aldrig kommit iväg, så igår fick jag ett tokryck och åkte iväg. Åh vad mysigt det var, fattar inte att jag inte gått på det tidigare. Vi sjöng, spelade och dansade med bäbisarna sen fikade vi efteråt, dessutom kände man ju lite mammor där så det var kul att surra med dem, varje onsdag är det i församlingsgården så det ska vi helt klart fortsätta med.

mogge kommer hem sent idag så jag får göra klar all packning själv men det gör inget, lasta skotern får han göra själv! 

mogge ska ha skruvkväll med sacharias i hans garage, de har bestämt att ha skruvkväll en gång iveckan tillsammans, egentligen på tisdagar men denna tisdag var han tvungen att plugga inför ett matteprov så det blev flyttat till idag istället.

De har ju ett brinnande intresse båda två av att skruva som inte delas av resten av familjen så de ska förena nytta med nöje och meka med sacharias bil och samtidigt får de lite "egen tid", det tror jag är viktigt för båda två, de har verkligen sett framemot detta.

Imorgonbitti ska jag hänga på dörren till Lidle och handla inför helgen och fylla kylskåpet till chrisse som ska vara hemma, roligt att de har öppnat här i stan, vi är ju inte bortskämd med billig mat precis.

Nä nu ska jag väl fortsätta med tvätt, städ och packning! ha de kram Annso


Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards