Alla inlägg under januari 2010

Av Pierre - 29 januari 2010 19:23

Kors i taket jag har äntligen kommit till skott och skaffat mig en blogg och jag har  faktiskt fixat det själv, jag är riktigt stolt. När jag kom till att lägga in bilder så fick jag faktiskt krypa till korset och fråga mogge och chrisse och jag visste precis hur det skulle låta och mycket riktigt var sonen snabb och kommentera hur omodern jag är och i vilket århundrande är jag uppvuxen i, lekte du med kottar och det värsta av allt "du kommer att bli som mormor". Nej jag vill inte bli som "mormor" men jag inser att jag är precis som henne, fast hennes följetong är den förbannade tv:n som hon i tid och otid lyckas trycka bort kanalerna på och ringer och vill ha hjälp med. Hon hatar allt nytt, tekniskt och jag är oxså så. Jag kan inte förstå vad det var för fel på den gamla kameran och lätt att plocka ut en rulle och skicka iväg på extra film eller gå till fotoaffären. Jag kan inte med vår digitalkamera och lägga in bilder fast jag har kollat hur mogge gör ett antal gånger. Varför ska jag ta kort med min mobil när jag har en kamera? I julas skulle vi göra julkort/tackkort och jag insåg  ju då att det är ju faktiskt ganska kul ändå och roligt med digitalt, vad mycket man kan göra själv. SKÄRPNING ANNSO, dags att ta sig ur stenåldern och förflytta sig framåt i tiden åtminstone till antiken, ja man kan inte begära för mycket i början. Min kära son, råkar du läsa detta så lovar jag dig att jag ska inte bli som mormor och ringa och" terra" dig i framtiden om tv:n ok!

Trevlig helg kram Annso

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards