Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Pierre - 24 mars 2010 22:10

Fullt upp idag, följde med mogge till sopstation imorse, slängde lite skräp sen lämnade vi tillbaka släpvagnen som vi lånat. Efter det var det dags för babyrytmik på församlingsgården. Det var lika mysigt som förra gången, det märks att Rasmus gillar det, han ler med hela ansiktet när vi sjunger och dansar.

Efter rytmiken var vi några mammor som promenerade ner på stan och lunchade på Cafe petter, riktigt roligt faktiskt, vi dundrade in där 6 mammor med barnvagnar och okuperade hela fiket ha ha

Underbara räkmackor, rekomenderas!!!

Sen åkte jag upp på jobbet och lämnade mitt schema inför sommaren, chefen vart glad tror jag, det är alltid svårt att få folk på natten, har ju varit hemma sen 1 oktober så det känns faktiskt bra att jobba lite i sommar och dessutom dryga ut kassan samtidigt som jag sparar lite mammadagar.

Efter det hämtade jag mogge och drog hem. Hann med en prommis med Jericho och fixa middag, ammade Rasmus sen var det dags för tupperwareparty hos Annmarie. Jag hade inte tänkt att handla något men hur lätt är det.....

 Köpte en jättefin barntallrik och pipmugg åt Lilleman, fint ska det vara ha ha

Hamnade i soffan vid datorn när jag kom hem och där sitter jag ännu, det börjar svida i ögonen nu och syrebrist i hjärnan, det tar på att vara på språng hela dan.

Imorgon blir det en lugn hemmadag, mogge drar upp till fjälls med grabbarna och kommer åter på söndag. Tro vad en annan ska hitta på för skojigt i helgen då?

nä nu ger jag upp för idag, kram och sov gott........

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards