Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Pierre - 27 maj 2010 19:07

Regn,regn och regn hela dan, usch vad tråkigt. Ingen fönsterputsning i dag heller va tråkigt!!!!! (jippi)

Det är inte riktigt sant för jag sprang ut mellan skurarna och tog båda köksfönstren mitt i dan men några fler blev det inte, för sen har det regnat konstant hela dan. stor mening att putsa fönster denna dag....NOT.

Hade förhoppningar att det skulle avta ikväll så man kunde ta en långprommis runt broarna med Jericho och barnvagn men icke, jag ger mig inte ut i detta pissregn, det blir en kväll framför tv:n istället, tänkte att jag skulle kolla hur det går för Sverige i deltävlingen, det är ju melodifestivalstider. Hoppas såklart att hon kommer med men... jag vet inte ja om den slår ute i Europa.

Rasmus och jag är ensam ikväll, sacharias är hos mamma, mogge hjälper sin bror att sätta upp tak sen skulle han direkt på möte på hullstagård. chrisse har åkt till replokalen sen skulle han kolla på A-lagsmatchen ikväll. Rasmus sitter brevid mig och "läser" en Vi föräldrar tidning, mycket intressant, den är i tusen bitar just nu men roligt har han.

Ja... vad har hänt dessa dagar, inget speciellt skulle jag vilja säga.

Tisdag, var jag hemma och tvättade sen var vi till svärmor lena och uppvaktade henne på födelsedan. Vi hade slagit ihop med mogges bror och Jenny. Hon fick blommor och ett presentkort på toledos för två, vad ger man någon som redan har allt??

Onsdag, blev en dag i stan, gjorde diverse ärenden b.l.a fixade mordagspresent till morsan, köpte skor åt chrisse och lite annat.

Imorgon ska jag hälsa på syrran och hjälpa henne med lite plantor sen ska jag klippa mig, det ska bli skönt för just nu har jag ingen frisyr alls!

Efter det är det bara hem och försöka sova en stund för jag ska ut och jobba extra för första gången sen september!!!

Lite ångest.... har glömt bort allt med datajournalerna känns det som, det har ju dessutom hänt en del sen jag gick på ledigt, ihopslagning av medicin och kirurg.

Ja, jag ska väl kunna se till så mina patienter överlever under natten sen får de ta det som det är med resten. 

nä nu ska jag kolla på kulturTV, ha de gott alla vänner, Kram Annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards