Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Pierre - 3 februari 2010 10:07

Var på gympa igår eller fläskbalett som min kompis lotta sa, jag höll på att skratta ihjäl mig men det just precis vad det är. Snacka om att man är ur form. jobbigast var mina knän och alla former av magövningar. När vi skulle springa runt gör sig mina knän till känna, det knäpper och hugger till i dem, mest i det högra vilket är konstigt för det är det vänstra som jag har gjort illa och opererat förra våren. Mina knän är som hos en 80 åring!

Magövningarna är väl värst, magmuskler vad är det? Nu födde man ju barn för 11 veckor sen så magen har väl inte dragit ihop sig ordentligt än men ändå. Idag känner jag mig rätt mörbultad i hela kroppen, träningsvärk i axlar, armar och lår, visste inte att jag var i så usel form, men tänker jag efter så har jag inte rört på mig sen 1 dec i fjol. Då halkade jag när jag var ute med hunden och skadade minisken, jag hoppade på kryckor och fick operera knäet i mars i fjol sen har jag varit gravid fram till 15 nov så visst är det dags att rycka upp sig!

Idag är det mulet och "endast -15 grader" så jag tänkte faktiskt ut och gå lite med barnvagn och skotta ute på gården, då blir mogge glad att han slipper det när han kommer hem, måste ju spä på träningsvärken ännu mer.

Har haft sällskap i två dagar här hemma av chrisse som är förkyld och ont i halsen. vi har bakat och kollat på film ihop, det är mysigt tycker jag. Det blir kanske lite film i eftermiddag igen. Ha de kram Annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards