Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Pierre - 1 februari 2010 16:50

        

Av Pierre - 1 februari 2010 14:16

31- visade tempen imorse och 13 grader i köket. Dessa mornar funderar man varför man bosatte sig i denna del av jordklotet när man kan njuta av sol och värme just nu i södra Europa. Det är alltid ett äldre par ute och går när vi rastar hunden på morgonen och de brukar stanna och prata med oss, de befinner sig just nu på Cypern och stannar där tills det blir mildare, vilket utmärkt sätt att leva på när man är pensionär, så vill jag också göra när jag blir gammal! Suck

Det är bara att elda som en tok idag, det är t.o.m för kallt för vår hund, annars trivs han alldeles förträffligt ute då det är kallt.

På tal om varmare länder så är min profilbild vårt bröllopsfoto som ni säkert redan har fattat. vi gifte oss i Palma på Mallorca 2006. vi ville inte ha något storkalas så vi smet iväg med pojkarna på semestern och gjorde det lite diskret, till min mammas besvikelse tror jag men så ville jag ha det. Ska försöka lägga in några fler bilder om jag kan hm... annars får jag väl be om hjälp.....

 Denna dag består annars av eldning, tvätt och gosning med Rasmus, det är så roligt nu då han har börjat jollra och skratta man blir alldeles varm i hjärtat och glömmer genast att jag nyss muttrade att han inte sovit något idag (antar att det är småbarnslivet i ett nötskal).

Ska åka och träffa några arbetskamrater i kväll som fyller år, det ska bli kul att fika och surra lite, just nu är det så mycket som händer på jobbet med uppsägningar och omstruktureringar och nu när man är mammaledig så är man helt off av vad som händer i "verkligheten" så ikväll blir jag nog uppdaterad, ha en bra måndag, kram Annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards