Alla inlägg den 15 april 2010

Av Pierre - 15 april 2010 09:06

Blir så upprörd då jag såg på nyhetsmorgon om "snorungarna" som tände på kaniner och hetsade sin hund att jaga dem, de måste ha någon slags empatistörning!! de skulle få samma straff själv grrrr.... Nä jag måste tänka på något annat, för jag blir så arg och pulsen går upp till 200!!!! Ett djupt andetag....

Pratade med theres i morse (mogges syrra), hon är på polis SM och har tävlat med sin polishund "Falk", de tog en silverpeng, jag är jätteglad för hennes skull, hon är verkligen en super proffsig hundförare, bovar i Västerås lever farligt

 ha ha

Hon är en tuff snut med en proffsig hund, en livsfarlig kombination!!!

Dessa dagar har varit lugna hemmadagar, i två dagar har jag städat, pisstråkigt men var nödvändigt, det blir så grusigt nu när det blir vår, speciellt när man har en stor hund i huset med en tjock päls, ska ha lite pälsvård med honom ikväll när mogge kommer hem.

fick ett tokryck och bakade limpor här om dan, idag tänkte jag vara duktig och baka igen, ska baka Sucssekaka, en riktig smarrig kaloribomb!!!! Den ska jag frysa in, om vi kan hålla fingrarna borta från dom hmm.....

morsan ska hjälpa mig att baka lite till dopet, det känns skönt samtidigt tror jag att hon tycker det är ganska roligt.

Ja, vi har ju kommit till skott och ska döpa lilleman den 8 maj, mitt största bekymmer är dopklänningen, vi har en dopklänning efter mogge men den ser ut att vara för liten för Rasmus (suck) få se om jag kan sy till den på något vis, är ju inte så duktig vid symaskinen men kanske jag kan trixa till den..... vi får se.

Nä ska väl sätta igång med bakning nu om Rasmus håller sig lugn annars får jag vänta tills han tar sin em tupplur, ha en bra torsdag, kram från Annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards