Alla inlägg den 2 april 2010

Av Pierre - 2 april 2010 14:14

Äntligen påsk!

Igår alltså skärtorsdan åkte vi upp mitt i dan, hörde att de varnade på radion om blixthalka uppöver eftersom det regnade underkylt, vi hade tur för vi hann precis fram till borgacampen då det började regna. vi pratade med en familj från Umeå som kom på kvällen och de höll knappt på komma fram för det var isbana på vägen, ibland ska man ha tur.

Igårkväll myste vi bara med fam. bäckström, de bjöd på smörgåstårta eftersom carina fyller år mitt upp i allt, nice! smörgåstårta är aldrig fel!

Idag (långfredag) är det varjerande väder, regn, snö, uppehåll, mulet ja typiskt fjällväder ingen blåst i alla fall.

Idag ska Carina och jag äntligen på spa så vädret spelar ingen roll för oss. Det är en 40 årspresent från mig, till saken hör att hon fyllde 40 ifjol, vi har inte kommit iväg förrän nu då hon fyller 41, bättre sent än aldrig. ha ha

Jag har aldrig varit på spa förrut så det blir en ny erfarenhet.

Jag har bokat halvkroppsmassage åt Carina så hon får verkligen känna sig lite lyxig på sin födelsedag.

Grabbarna åker iväg på skotrarna såklart så Rasmus är med oss, de grinar inte ihjäl sig precis över att slippa oss.

Ikväll blir det kolbullegrillning, det är nått bland det godaste jag vet

 men man ska ha riktigt salt fläsk i, amerikafläsk som det kallas. Jag kan äta hur många som helst.

Hoppas på bra väder imorgon då blir det även skoterutflykt för oss och kanske fiske, glad påsk allihopa, kram annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards