Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Hagakalas

Av Pierre - 11 april 2010 23:14

Det här var ju riktigt kul!  

    

Försiktig ibörjan men sen upptäckte lilleman att det var riktigt roligt att hoppa själv!

Letade fram hoppgungan, kommer ihåg att chrisse tyckte det var så roligt att hoppa i den, lilleman var inte lika kavat men det tog sig efter en liten stund då han upptäckte att han kunde hoppa själv, vi får öva lite.

Idag har vi varit på kalas hela dagen på Haga. först hälsade vi på Farmor Lena och farfar Janne, vi satt ute på deras altan och surrade i det soliga vädret sen gick vi över till Jenny och Daniel som bor i granngården och uppvaktade Lille kusinen Hugo som fyllde 1 år då vi var i fjälls. Han har blivit så stor och går för fullt eller snarare springer, det är fullt ös på honom, go och gla kexchoklad! vi firade oxså Pappa Daniel som fyllt år i veckan så det blev dubbelt upp!

Vi blev bjuden på middag och smarrig efterrätt som vi åt ute på deras altan i solen, jag vill oxså ha en så fin altan som de har!!!! lite avis!!!! men till sommaren ska vi försöka få till en oxså.

Efter middagen så klippte Jenny lilleman, han var faktiskt den yngsta kund hon nånsin haft! ha ha

Han blev så fin, mycket jämnare hårlängd och inga tussar som står ut här och där. 

Det var en trevlig dag och vi var inte hemma förrän 20.00 ikväll. Har i princip bara nattat Rasmus, rastat Jerka och duschat efter det. Ska strax krypa i säng, så man orkar med babybad imorgon, god natt och sov gott kram Annso

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pierre - Måndag 29 april 08:37

Hallå Ännu en vecka till handlingarna... Det är måndag morgon, klev upp i ottan med sonen som åkt iväg till skolan, duschat, fikat, matat katter, satt igång en tvättmaskin, ja det är väl vad jag hunnit gjort på morgonkvisten. Ska ta mig i kragen oc...

Av Pierre - Söndag 21 april 17:32

Halloj Vilka fina dagar vi haft, de kan jag leva på ett tag framöver   . Har väl inte så mycket att säga om veckan egentligen, inga bilder har det blivit heller förutom i helgen då. Jag grejade på hemma i början av veckan, jobbat mitt i och haft le...

Av Pierre - Måndag 15 april 13:41

God dag eller god em. är det rättare sagt. Har vaknat till en grå och regning em. efter 5 jobbnätter, borde väl känna mig trött och seg på "vakaavdagen" men det gör jag inte, känner mig ovanligt pigg faktiskt.... mycket ovanligt, nästan så att man ...

Av Pierre - Lördag 6 april 12:17

Halloj Det var ett tag sen det blev skrivet här, men ibland kommer "livet" i mellan, med både det ena och andra. Ska försöka göra en en "3 veckors sammandrag", vi får se hur det går....   Veckan innan påsk, har jag väl inte så mycket att orda...

Av Pierre - Onsdag 20 mars 14:43

Hallå Fick en stund över, så jag tänkte börja skriva några rader. Dagarna rullar på med en det ena, en det andra liksom.  Det har varit några härliga soldagar men tråkigt nog, har man så precis jobbarhelg just då. Suttit ute i solen lite iaf på e...

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards