Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Pierre - 4 oktober 2015 23:16

Jag tackar ödmjukast för alla gratulationer som kommit i veckan..... jag fyllde "endast" 43 år ;) , inget att fira ..... 

och gjorde inget större kalas av det heller. 

Gav istället mig själv, en trevlig födelsedagspresent och följde med goa arbetskamrater på kryssning i fredags....

Grattis Annso... ja man tackar Annso ;)

 

Partypinglor mot Cinderella, Vikingline....... Skepp o hoj   .

 

   

Bartömning   .

 

   

Marie gör dansgolvet osäkert   .

 

En rolig helg har vi haft iaf, mycket tok och skratt, ätit gott, druckit gott, shoppat, dansat och festat ;))

Mått gott uppe på däck på tillbakavägen, i strålande solsken (20 grader varmt) och tittat ut över Stockholms vackra Skärgård.

Skulle inte ha nått emot en kåk där....

Ja tack......

   

Nähä..... inget för en lanstingsanställd nä.........

 

Men vackert och mysigt är det iaf att åka sjövägen i Skärgården.....

     

 

 På återseende Åland   .

Landade hemma på gården kl. 24.00 på lördagsnatt, något trött och slut.... somnade som en stock och tog en rejäl sovmorgon på söndag ;).

Min kära make och lilla sonen har varit uppe i Borgafjäll och snickrat tak, medans mamma Annso har roat sig ;)

De hade nog inte lika gött väder som vi, men jag är glad att de varit där ändå och fixat med taket, innan vintern kommer där uppe.

Söndag - kom mina grabbar hem och det var dax för lite födelsedagsfirande....

Min mor + syster kom på grillmiddag. 

Tidigare har även Peter och Carina varit på besök....

Rasmuskillen sjöng för mig ggr massor   och visade stolt upp blomgruppen som jag fick av han och pappa ;)

     

 

Nu är det färdigfirat för denna gång...... men snart är vi i gång och firar födelsedagar på löpande band    .

 

Idag måndag har jag jobbat 9 - 18, hinner inte göra så mycket då, käka middag, byggt lego med Rasmus och hängt tvätt typ.

Imorgon är jag ledig mitt över dan, går på nattpass på kvällen. 6 nätter skall avverkas...... det kostar tid att vara ledig, men det var det värt   . Jag har firat födelsedag i lugn och ro och varit ute på galej med roliga kolleger.

Det kan jag leva på ett tag :)

 

Nä nu har jag inget mer att berätta så jag sätter punkt här....

kram och på återseende fr Annso

 

 

 

 

 

 

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards