Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Pierre - 27 mars 2012 20:36

Uppdateringen är inte den bästa,  har inte haft ork, tid eller lust men ikväll somnade Rasmus tidigt. han t.o.m bad om att få sova!! då är lilleman trött   så jag passar på att "nörda" framför datorn i lugn och ro.

Idag har jag varit på utbildning med jobbet på det vackra Österåsen och ätit fantastiskt god mat. Det har varit en inspirerande och intressant dag, en av de bättre jag varit på faktiskt, är mycket nöjd med dagen  .

Veckan som passerat började körigt men blev bra ändå. 

Rasmus blev förkyld och febrig redan från helgen innan faktiskt, på måndan var morsan barnvakt eftersom jag jobbade långdag och mogge jobbade till 18.00, det kändes sådär att lämna bort han när han inte är pigg, men det gick bra hos henne. på tisdan var det till att "vabba", vi var hemma och tog det lugnt hela dagen och framemot kvällen piggade han på sig igen. Barn är otroliga på det viset, de har för det mesta bra "läkkött".

Onsdan såg jag framemot, att äntligen få gå på hullsta gård och se Chrisse uppträda. Es09 hade sin slutproduktion,

 De var så jäkla duktiga, jag var stolt som en tupp!!

(Märks att man har en kass kamera, svårt att få bra bilder).

Nånstans där i dimman sitter chrisse bakom trummorna och river av hårdrockslåtar på löpande band.

 

 Ja, han chockade oss allihop på slutet genom att göra ett dansnummer.....

vi garvade så att vi höll på dö    De gjorde en riktig "skaka rumpa" uppvisning. Jag fattar inte vad klassen har mutat honom med för att ställa upp. Alla som känner honom vet nog vad jag pratar om, men han överträffade sig själv verkligen och grabbarna gjorde succe!

 

Det cirkulerar en del bilder från showen på FB har jag sett och anbuden haglar, ha ha ha

Ja, vi åkte hem med ett leende på läpparna.

"Långskonken" i grön tröja är min   . Fantastiska ungdomar, bra jobbat! 

Torsdag, var min lediga dag, tänkte inte vara hemma och tvätta och städa, så vi packade badväskan och åkte till badhuset, till Rasmus stora glädje. Vi hade en mysig dag med mycket bad och bus.

  

Ja några snaskiga badbilder på mamma blir det inte.....kanske inför beach 2044.

Fredag-Söndag tillbringade jag på jobbet, man bara äter/jobbar/sover då, så jag ordar inte så mycket mer om det.

Måndag, ledig, skönt, då jag har varit skittrött under jobbarhelgen, skulle nästan kunnat betala för att få SOVA!

Är ju som känt ingen morgonmänniska och inte blev det bättre av att klockan skulle ställas om så att man fick sova 1 timme mindre Grrr....

Vi minglade runt på stan iaf, det var längesen jag gjorde det.

Nog märks det att Rasmus är "bondpojk", ha ha ha.

 Han blev less på Lindex, Kapphal, jysk och fick istället syn på något spännande, nämligen rulltrappan. Vi åkte fram och tillbaka en massa gånger, tänk att det finns så roliga saker i stan.    vi avslutade stadsbesöket med fika och surrstund med morsan och syster yster. 

Ja, det var väl vad veckan hade att bjuda på.

Denna vecka är ganska fullbokad av diverse, men det får jag väl ljuga om nästa gång, så jag sätter stopp här och säger god natt vänner, kram från Annso   

   

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards