Alla inlägg den 5 november 2010

Av Pierre - 5 november 2010 22:24

      

några smakprov från fotograferingen förra veckan, jag är så glad att vi fick till lite bilder på våra "småpojkar" (Jericho o rasmus).

själv såg man ut som ett fetto, kameran ljuger ju inte, suck men huvudsaken att småttingarna fastnade på bild!!

tusen tack till gulliga Ramona som fotade oss, inte alldeles enkelt att fota hundar och barn, du gjorde ett kanonbra jobb!!!!

Det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist (i måndags)...

Tisdag, Rasmus o min baddag. tänkte inte på att det var höstlov så babybadet var inställt! typiskt, men eftersom vi ändå hade packat i väg oss så löste vi in oss iallafall o badade med alla lediga människor, har inte sett så mycket folk på badhuset nångång. Vi träffade några kända mammor o barn ändå så det blev bra i allafall.

På kvällen hade jag date med 2 av mina barndomskamrater. Det var verkligen jättekul att träffas. Vi käkade kinamat och surrade hela kvällen ända tills de släckte ner på resturangen o ville stänga! Hade lätt kunna suttit kvar o surra några timmar till.  Så kul att snacka gamla minnen från skoltiden, om kamrater, lärare, vad vi gjort i våra liv m.m m.m

Det måste vi verkligen göra om!!

 Vi bor i olika delar av Sverige så vi får väl se när vi kan träffas nästa gång, tur att det finns "social media" så vi kan hålla kontakten, tack mina kära vänner Helene o Veronica för en rolig kväll!!!

Onsdag, var jag bara hemma o gjorde diverse hushållsnära tjänster förutom ett fikabesök hos gudmor Carina, hon höll på att baka så Rasmus o jag var förste provsmakare (ler).

Torsdag, oxså en hemmadag med diverse pyzzel och mys med Lilleman.

Fredag, idag, ärenden på stan, posten, veckohandlat mat, skjutsat morsan på lite ärenden, lunch o fika hos henne.

Åkte iväg på Zumba i kväll, det var jobbigt men väldans roligt, efter en välbehövlig dusch infann sig fredagsmyset, ihopkurad i soffan, tända ljus, gosaker på bordet och Idol på tv:n, nice!!!

Vi hade planer på att åka upp till borgafjäll i helgen men det vart inte så.

Ja... det var väl vad som hänt här i veckan.

Eftersom det inte blev nått borga i helgen så ska vi fixa lite hemma istället, b.l.a ska vi (nja inte jag, men mogge) snickra ett tak över luftvärmepumpen inför vintern, möblera om i garaget (vilket lär ta halva dan) för att styra in moppar, cyklar och styra skotern längst fram. Det är dax att serva den inför vintern. ja vi har nog det vi gör imorgon skulle jag tro, förhoppningsvis blir det bastukväll sen.

Ha de gott i helgen alla vänner, kram Annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards