Alla inlägg den 1 november 2010

Av Pierre - 1 november 2010 22:27

måndagkväll, krypit upp i soffan med datorn i knä, njuter av egen tid.

Det har varit en lugn hemmapyzzeldag, skönt eftersom jag har varit ute o "ränt" hela helgen. Började med "broarna runt" med jericho och rasmus, kallt men friskt, sen har jag pyzzlat på med lite av varje ex. lekt o gosat med Rasmus såklart, slagit in födelsedagspresenter som en tok, bäddat rent i sängar, tvättat och andra helt ointressanta hushållsnära tjänster.

Helgen har varit toppen, började med fredag, då skulle chrisse skjutsas till tåget i sundsvall, vi fick sällskap av morsan och syrran så vi åt tillsammans på max och vinkade av sonen, Rasmus fick äta sin livs första hamburgare, vet inte om han tyckte det var så sensationellt, stripsen tyckte han om. Som vanligt har jag lite seperationsångest när Chrisse ska åka. Denna gång var det såklart extra spännande eftersom han o pappa skulle vidare till England. Själv åkte vi vidare mot Birsta city, inte så dumt heller.....

Var på Ikea, me like! 

Har äntligen köpt en lampa som jag suktat efter länge, den är stor som jag ska ha i uterummet vi byggt, den ser ut som en kristallkrona i modellen men är gjord i smide och som kristaller då, den kommer att bli jättefin där ute tror jag.

Köpte även ljus, tavelhyllor, lite grejs till stugan m.m

Jag o morsan fyndade på skokanonen, äntligen har jag investerat i nya vinterskor, 2 stycken t.o.m, det behövde jag.

Lampan o skor var det viktigaste, allt annat blev bonus. Lite födelsedagspresenter blev det oxså till pojkarna. Vi var hemma 20.00 på kvällen från vår shoppingdag, gissa om man var trött sen!?

lördan, iväg på nästa utflykt. Min kompis fyllde 40 år i september då fick hon biljetter till Ladys night i Ö-vik av mig. Jag hämtade upp henne på fm, tog en svängom till "drickaaffären" sen stack vi till Ö-vik och shoppade igen (flin)

jag kände mig nästan som en Hollywood fru, shoppar hela dagarna och lunchar med vänninnor, ha, ha, ha

På em for vi till hennes bror i Domsjö där vi vart bjuden på middag och gjorde oss iordning inför kvällen.

Showen var kanonbra, bra musik, inte direkt fula grabbar "on stage", vi hade bra sittplatser så Annso kunde dreggla efter Brolle.... tyvärr dregglade han inte efter mig.... (vilket jag iof inte kan förstå) mäh...... ler.

Vi ville kolla kroglivet efteråt, vilket inte var det lättaste för det var fullsatt ta me tusan överallt, tillslut kom vi in på en pub i alla fall.

Söndag, fortsatte vi med lite shopping innan vi åkte hem på em.

Fy tusan vad jag har bränt pengar denna helg, men ack så roligt jag haft.

nu måste jag vara rädd om slantarna som är kvar men... det var det värt!

Har fått sms av Chrisse, de hade landat och var påväg in mot London, skönt att höra att allt gått bra, ska bli spännande att få höra vad de gjort sen.

nä nu ska Annso Pannso krypa ner isängen så att man är piggelin i morgon, då väntar badhuset o date med barndomskamrater. Sov gott alla vänner, kram från mig!!!

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards