Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Pierre - 10 mars 2014 08:52

En ny vecka igen.....

I skrivandets stund måndag, solen tittar fram mellan molnen, ser ut att vara en fin vårdag. Har inte varit ute än, ska gå en prommis med jericho om en stund, och känna på vårluften :)

 

Ja, veckan som varit, har varit bra, jobbade som sagt 3 nätter och vakade av torsdagsmorgon. Det gick ovanligt bra att stiga upp mitt i dan och vrida tillbaka dygnet, den dan är ju annars som ett "töcken", kanske p.g.a att jag skulle packa och vi skulle åka upp till fjälls den dan.

Jag såg framemot det, jag har ju inte kommit mig dit en ända gång i år, medans det är tredje gången eller fjärde gången för Mogge.

Väderprognosen såg inge vidare ut men det sket vi i, det var bara skönt att åka bort, umgås och Rasmus får åka skoter, som han har längtat!

Ingen brist på snö precis och skoter har han fått åkt varje dag........

         

Det har varit en salig blandning av sol och snöstorm på samma gång.

Nu för tiden ska Rasmus sitta fram med pappa, jag och jericho får sitta i pulkan ha ha ha

Vi skrattade gott för Jerka såg verkligen "hejig ut" bak i pulkan, han sitter som en nallebjörn därbak och spanar

på allt och alla...

 

 

 

Det har verkligen inte gått nån nöd på oss.......

Kväll över borgafjäll och Oopps.......så sprang det fram en kille framför kameran, tro vad han gör ;)

   

Nä, in i govärmen och titta på melodifestivalen i stället ;)

På söndan var det riktigt busväder, Mogge och Rasmus åkte ändå ut en sväng med skotern, jag stannade hemma och gick en morgonprommis med Jericho istället och började packa ihop.

   

Man såg inte ens fjälltopparna men vi gick en tur i skoterspåret iaf.

 

Vi har haft en skön helg och tankat lite energi.

Rasmus ville såklart inte åka hem, vi sa att vi ska åka till borgafjäll igen om 2½ vecka, men för honom är det en klen tröst, 2½ vecka är en eeevighet för honom ;)

 

Ja, det var väl allt som hänt här. 

Ska jobba kväll idag (14.30 - 21.30) sen har jag 2 st s.k "post op. turer" då jobbar man 9 - 18.00 Skulle behöva både städa och tvätta efter veckan som varit men....det får vänta tills jag är ledig igen. Jag får blunda åt rövarkulan sålänge, suck.

Lite tvätt hinner jag köra, innan jag ska iväg på jobbet iaf. 

Nä gott folk, nu ska jag ut i vårsolen och rasta jycken, mycket trevligare än städning.

Kram kram Annso

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards