Alla inlägg den 5 april 2015

Av Pierre - 5 april 2015 21:56

Glad påsk alla vänner   

Jag har haft en underbar semestervecka.... ledig, sol, umgåtts med familj och vänner och fjälläventyr... vad mer kan man begära...

Började veckan med lite städ, tvätt och packning. Gjorde även stan en dag, medans de andra gick i lite affärer, så var Rasmus och jag i lekparken....

     

 

 Sen myste vi en stund på Cafe Petter med mostrarna, mycket tok och skratt blir det....

 

   

 Inte så ofta vi är samlade, dagen/kvällen avslutades med middag hemma hos mor, skoj.

 

I veckan har oxså gudmor Carina fyllt år, det skulle vi fira såklart   

Hon fick en påskhare av Rasmus med en trisslott (som hon vann 30 kr på ;)

 

Tror hon gillade den och Rasmus sjöng "ja må hon leva" för henne   

Vi fikade tårta och surrade bort den kvällen ;)

 

Ja......sen har vi haft underbara dagar i fjällen. 

Borgafjäll visade sig från den bästa sidan. Här kommer bilder och jag tror att de talar för sig själv.....

             

                 

               

Ja....här må man gött   .

 

Inte hade man någon större lust att åka hem.... men tillbaka till verkligheten, både Mogge och jag börjar jobba igen på tisdag och Systra mi och Marcus åker tillbaka till Göteborg i morgonbitti.

 

Har tankat energi dessa dagar, så nu ska jag "tokjobba" 6 nätter ;)

Tvättmaskinen går för fullt och jag är ganska trött efter hemresan, så jag säger god natt

och fortsatt glad påsk   kram.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards