Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Pierre - 15 juni 2012 09:24

Har inte uppdaterat på ett tag, men jag har haft fullt upp, det mesta har såklart handlat om...

 Vi har ju haft student 2 år på raken nu......Nu dröjer det några år innan nästa student ;)

Jag tog ledigt några dagar för att städa och baka och fixa och trixa (skönt) 

 Här håller Rasmus på att hjälpa mig med förberedelserna, det var väldigt roligt med alla ballonger och flaggor såklart ;)

   tårtor klara, då var det dax för jippot i parken..... 

 

 Min kära son att du blivit så stor...lite tårögd blir man allt när de kommer i parad ner i parken....

 

En bild som ni sällan kommer att få se.....ha ha ha....jag ser ut som ett miffo där, men det bjuder jag väl på.....

Pappa Stefan (kommer direkt med flyg från Afghanistan) studenten själv och mamma Annso som inte ser klok ut.

Ja, det har varit intensiva dagar men ack så roliga.

Lite annat har vi väl hunnit med, än studentfirande när jag varit ledig....

Vi har varit upp till Borgafjäll och bommat igen inför sommaren, det gick bra fast det var riktigt skit väder när vi var där, regn och blåst men det gjorde desamma. vi brukar göra det redan i maj men i år har vi helt enkelt inte hunnit med det tidigare.

Det har oxså blivit lite svängar till Österåsen handelsträdgård och "garden", köpt fina amplar och plant, skulle kunna göra av med hur mkt pengar som helst där, de har så mycket fint,  har köpt och planterat i krukor och blomlådor m.m hoppas nu att jag kan hålla dem levande hela sommaren :)

Ledigheten varar ju inte för evigt....Denna vecka jobbar jag långvecka med helg, har endast varit ledig onsdag.

Hade en "chilldag" med Rasmus. Det var härligt väder ute så vi gjorde en liten utflykt till höven och Jericho fick hänga med, fikade och myste i lekparken

 

  

Snart kanske det går att bada.... Rasmus vill bada!!

Ja, det är nedräkning nu ....3 arbetspass kvar.... på måndag går jag på SEMESTER Tjoho!!!!

lär väl knappast bli något badvänligt väder till veckan så jag tänkte prova det nya badhuset som har öppnat, så Rasmus får BADA som han så gärna vill.

Igår vinkade jag av chrisse  vid nattåget mot Göteborg. Han åkte ner på Metaltown med några kompisar, helt sinnesrubbad musik, jag fattar inte hur de kan lyssna på det men men.... han stannar sen där nere och börjar sommarjobba på riksbyggen, så honom ser jag inte förrän i slutet av Juli, snyft...

han var noga med att komma hem till Urkult iaf, för det vill han inte missa.

Nä, kära vänner nu ska jag göra mig iordning och rasta Jericho, sen väntar ett kvällspass på iva.

hoppas på en lugn jobbarhelg men det tror jag väl knappast, det är semestertider på sjukan vilket är = överbeläggning och mindre personal.

Ha de gott Kram fr Annso .........snart..........  

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards