Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Borgahelg

Av Pierre - 21 mars 2010 21:14

Hemkommen efter en helg i borgafjäll.

Det har varit en mysig helg, vi ville faktiskt inte åka hem när vi for därifrån men det kändes ok ändå för vi vet ju att vi ska dit snart igen.

Fredagen, kom vi upp ganska sent på em, så vi bara myste under resten av kvällen.

Lördagen, snöade det mest hela dagen men ändå skönt ute. vi hade en heldel att skotta och mogge snickrade det sista ikuren sen kunde vi möblera och göra fint i rummet, det blev riktigt bra. Vi var ute och gick i 2 omgångar med rasmus så han fick åka lite pulka och sova ute i friska luften sen intog vi underbara pizzor på Björnidet. Om ni är i Borgafjäll någongång så måste ni bara äta på björnidet, kanonfin mat till vettiga priser och supergoda pizzor!

Efter middan vart det dusch och bastu vilket resulterade att man hamnade i värsta koma efteråt, pizza och bastu är ingen bra kombination ha ha

vi slötittade på körslaget och fick oväntat besök av grannar på campen som "var glada i hatten" och det slutade med att vi satt uppe och surrade hela kvällen, vi hade verkligen trevligt (Annso körde med fanta såklart medan alla andra drack jäger och öl).

Söndag, kanonväder, vi tog premiärturen med Rasmus, han somnade innan vi lämnat campen, han mådde som en prins i skoterpulkan, ju mer det skumpar och låter dessto bättre. Han kommer nog bli en inbiten skoteråkare. Vi grillade lite korv sen var det dags att packa ihop och bege sig hemåt.

Ja, det var väl i stora drag hur vår helg varit,

nu sitter en kissnödig hund och väntar på mig så jag måste slita mig från datorn innan det händer en olycka, ha en fortsatt trevlig söndagskväll, kram Annso

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pierre - Måndag 15 april 13:41

God dag eller god em. är det rättare sagt. Har vaknat till en grå och regning em. efter 5 jobbnätter, borde väl känna mig trött och seg på "vakaavdagen" men det gör jag inte, känner mig ovanligt pigg faktiskt.... mycket ovanligt, nästan så att man ...

Av Pierre - Lördag 6 april 12:17

Halloj Det var ett tag sen det blev skrivet här, men ibland kommer "livet" i mellan, med både det ena och andra. Ska försöka göra en en "3 veckors sammandrag", vi får se hur det går....   Veckan innan påsk, har jag väl inte så mycket att orda...

Av Pierre - Onsdag 20 mars 14:43

Hallå Fick en stund över, så jag tänkte börja skriva några rader. Dagarna rullar på med en det ena, en det andra liksom.  Det har varit några härliga soldagar men tråkigt nog, har man så precis jobbarhelg just då. Suttit ute i solen lite iaf på e...

Av Pierre - Måndag 11 mars 07:46

Hallå, long time, no see      Det är tidig morgon, sonen åkte iväg med skolbussen för en stund sen, första dagen efter sportlovet. Jag har väl i princip bara hunnit fika med sonen, matat katter, släppt ut dem och de har hunnit kommit in igen ocks...

Av Pierre - Tisdag 27 feb 08:40

Halloj  Det är morgon och solen skiner redan in, sätter skygglapparna på, för jag ser verkligen varje dammkorn och smutsfläck..... bha.... skulle behöva vara hemma och städa, men planen är en annan idag. På agendan idag är det tusen ärenden på stan...

Presentation


Fam Pierre/Sehlstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards